0:00 / ???
  1. UFO Unplugged
In cart Not available Out of stock

Lyrics

UFO

I fly, free and strong, I’m
what I am, but I don’t belong,
I’m Far off, from where I’m from
I gotta, get back, cuz I don’t belong, I am

Unknown, I don’t wanna be Identified
I’m like a UFO, I know I don’t belong here, although I tried!
I’m gonna, let go, give in to the being I really am
Someday I’ll fly home, unidentified I don’t give a damn! Because I’m

Unidentified, oh yeah, and
I still fly so high, I am
Unidentified, oh yeah, and
I still feel just fine
I feel just fine

It’s a phenomenon, of this crazy world
cuz when I’m come and gone, I won’t be just a girl
There’s so much more to life than meets the eye
I won’t be bagged and tagged, and left out to dry, Oh no, I’m

Unknown, I don’t wanna be Identified
I’m like a UFO, I know I don’t belong here, although I tried!
I’m gonna, let go, give in to the being I really am
Someday I’ll fly home, unidentified I don’t give a damn! Because I’m

Unidentified, oh yeah, and
I still fly so high, I am
Unidentified, oh yeah, and
I still feel just fine

Unidentified, oh yeah, and
I still fly so high, I am
Unidentified, oh yeah, and
I still feel just fine
I feel just fine
I feel just fine
I feel just fine